Els representants del Projecte FER a Bakú

El Projecte FER estarà representat als primers Jocs Europeus, que se celebren a Bakú del 12 al 28 de juny. Durant estos 16 diez, més de 3.000 atletes de 20 esports diferents competiran en este novedós event.

En esta primera edició dels Jocs Europeus, el Projecte FER estarà present en les modalitats de gimnàstica rítmica, taekwondo, gimnàstica artística, triatló, judo i vòlei platja amb els següents esportistes:

1. Gimnàstica rítmica: La rítmica, un dels esports més seguits als Jocs Olímpics, acudirà amb tot el conjunt nacional, on figuren les dos gimnastes FER, Alejandra Quereda i Elena López.

2. Taekwondo: Raúl Martínez i Daniel Ros lluitaran per espolsar-se la decepció del Mundial de Rússia i aconseguir pujar al podi en estos primer Jocs Europeus. Una cita que motiva molt tots dos.

3. Gimnàstica artística: Néstor Abad és l’únic representant FER d’este esport. Després de la decepció a l’Europeu, on no va poder classificar-se per a cap final, a Bakú intentarà reivindicar-se de nou.

4. Triatló: Tamara Gómez és l’ambaixadora d’este modalitat en este novedós event. La ilicitana vol retrobar-se amb la seua millor versió, la de principi d’any.

5. Judo: Laura Gómez i la paralímpica Mónica Merenciano seran les judoques del Projecte FER que competiran als Jocs Europeus de Bakú amb el repte de seguir millorant i sumant punts per al rànquing olímpic. L’objectiu de les dos és arribar a Rio 2106.

6. Vòlei Platja: Paula Soria estarà present a les platjes de Baku amb el desig d’aconseguir un bon resultat que li permeta consolidar la bona ratxa de resultats que està acumulant junt a la seua companya Ángela Lobato des què va començar la temporada.